Post

Avatar
בוקר טוב לשוכני בריטניה שיקבלו ממשלה חדשה דנדשה להתאכזב ממנה. מקווה שבאמת יהיה שינוי לטובה. כמו כן איזה קטע ליז טראס איבדה את המושב שלה 😂😂😂
Avatar
אם אין ציפיות אין אכזבות דוקטור!!
Avatar
ציפיות אין לי, אל חשש
Avatar
Avatar
Avatar
Avatar
Avatar
אני בדרך כלל מחבבת את שארו אבל הציניות הזו מתעלמת מהבדלי גישות שישפיעו על חיים של אנשים. וזה אפילו לא מנוסח מצחיק.
Avatar
נראה לי הוא בעיקר קצת מיואש מהכל, כמו כולנו 🤷
Avatar
כמו שכבר כתבתי כאן, לצפות לטוב זה באמת גדול עלינו עכשיו, נסתפק בפחות רע
Avatar
בדיוק הציפיות שלי.
Avatar
נראה לי שהדבר הנכון לשאוף אליו (ולחגוג כשהוא קורה) זה שינוי מגמה אין לי מושג אם מה שקרה בבריטניה נחשב או שמדובר ב"ממשלת שינוי" / "חזרה לנורמליות סטייל ביידן"
Avatar
זו תהיה ככל הנראה ממשלת מרכז יותר מביידן (שדווקא יישם לא מעט רפורמות). בתנאים של היום אני מקבלת בחיוב פחות ילדים רעבים ופחות אנשים מתים במקום לבכות על למה לא מיישמים את המדיניות שהייתי רוצה לראות.
Avatar
הוא טוב כשהוא ציני מצחיק. זה היה סתם אבל אין לי טענות אליו, אי אפשר שכל ציוץ יהיה גאוני.
Avatar
יותר מעניין שהמפלגות הויסקיות והדרקוניות גם לא הצליחו מי יודע מה על הויסקית אני יודע למה הם פח בוער הדרקונית אין לי מושג,
Avatar
הוויסקי זה ברור. האמת שלא נכנסתי לניתוחים עדיין.
הלוואי… בינתיים הלייבור מנמיכים שאיפות מעצמם.
Avatar
נראה לי שאנשים בונים ציפיות מאוד גבוהות שאף אחד לא יוכל להגשים. מדובר במדינה במשבר כלכלי עם עשור וחצי של תשתיות מוזנחות, יחסים בינלאומיים מעורערים, ובעיות חברתיות מהותיות. לייבור לא יוכלו למחוק את כל זה במחי ניצחון בבחירות.
אני מתכוון למשהו אחר. הלייבור כבלו עצמם להתחייבויות תקציביות ובמונחי מדיניות שלא יאפשרו להן לנסות לבצע רפורמות מהותיות. במובן התקציבי אין להם מאיפה והם הבהירו שלא יעלו מסים באופן רציני. במונחי רפורמות אין להם כוונה לדחוף משהו מהותי שדרוש לשיפור הפרודוקטיביות הבריטית-המקור לטענתם להגדלת התקציב. אליבא
ד׳אקונומיסט.
Avatar
הם אמרו שלא יעלו מיסים על מעמד הפועלים. הם כמעט בוודאות יעלו מיסים במקומות אחרים. היה ויכוח ארוך על האם לייבור יעלו מיסים ואם יש להם כסף להתחייבויות שלקחו על עצמם. דווקא לגבי זה אני פחות דואגת כי היתה המון ביקורת (לאו דווקא הוגנת) והם כיסתחו את עצמם.
Avatar
הם כבר הבטיחו להעלות מיסים על בתי ספר פרטיים שכרגע נהנים מפטור ממע״מ.
אני מקווה שאת צודקת. אישית, אני מניח שהם יביאו יציבות למערכת וישפרו בשוליים את התפקוד. לא מהמר שינסו לבצע את הרפורמות המהותיות הנדרשות בחלון ההזדמנויות הצר יחסית שיש להם - כשהניצחון טרי ולפני שההתכתשויות הפנים מפלגתיות יתחילו.